mapa strony   |   kontakt   |


Ogłoszenie o naborze

 OGŁOSZENIE  O NABORZE

Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie ogłasza nabór 
na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego
1.  Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy): 
     Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, 82 – 500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
     Wymiar czasu pracy – ¼ etatu
     Rodzaj umowy – umowa o pracę
     Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku  01 kwiecień 2015 r. 
2.  Określenie stanowiska urzędniczego: 
     Główny księgowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie. 
3.  Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem.
      Do konkursu może przystąpić kandydat, który: 
     1)  ma obywatelstwo  państwa  członkowskiego  Unii Europejskiej  lub innych państw, którym
          na  podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje
          prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,    
     2)  ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 
     3)  nie był prawomocnie skazany  za  przestępstwo   przeciwko   mieniu,  przeciwko  obrotowi
          gospodarczemu,   przeciwko    działalności    instytucji     państwowych    oraz   samorządu 
          terytorialnego, przeciwko  wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 
     4)  nie  był  skazany   prawomocnym    wyrokiem   sądu   za   umyślne    przestępstwo  ścigane 
          z oskarżenia publicznego,  
     5)  posiada    znajomość    języka    polskiego   w    mowie   i    piśmie w  zakresie koniecznym 
          do wykonywania obowiązków głównego księgowego, 
     6)  spełnia jeden z poniższych warunków: 
          a)  ukończył  ekonomiczne   jednolite   studia   magisterskie,  ekonomiczne   wyższe  studia 
               zawodowe,  uzupełniające  ekonomiczne  studia  magisterskie  lub  ekonomiczne studia 
               podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości, 
          b)  ukończył   średnią,   policealną   lub   pomaturalną    szkołę    ekonomiczną   i   posiada 
               co najmniej 6- letnią praktykę w księgowości, 
          c)  wpisany jest do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, 
          d)  posiada   certyfikat   księgowego   uprawniający   do   usługowego   prowadzenia   ksiąg 
               rachunkowych    albo    świadectwo     kwalifikacyjne    uprawniające   do    usługowego 
               prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
      7)  cieszy się nieposzlakowaną opinią, 
      8)  ma stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. 
      
4.  Wymagania dodatkowe: 
      1)  preferowane   co  najmniej  10-letnie  doświadczenie  w   pracy  na  stanowisku  głównego 
           księgowego  lub zastępcy głównego księgowego w jednostce samorządu terytorialnego lub 
           jednostkach   budżetowych   jednostki    samorządu   terytorialnego,  w    tym   w  pomocy 
           społecznej, 
      2)  znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, 
      3)  znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, 
      4)  znajomość przepisów samorządowych, 
      5)  znajomość przepisów podatkowych, 
      6)  znajomość przepisów płacowych, ZUS, 
      7)  znajomość przepisów  i  finansowania  zadań  wynikających  z  kompetencji  Powiatowego
           Centrum Pomocy Rodzinie, 
      8)  znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej w zakresie zadań PCPR,  
      9)  znajomość   obsługi   programów    komputerowych,  w   tym    finansowo  –  księgowych 
           i płacowych, mile   widziana   znajomość   obsługi   programów  Płatnik,  Home  Banking, 
           Arisco,  Foka, SJOBestia, 
    10)  znajomość   przepisów  dot.  zasad  wykorzystywania,   ewidencjonowania   i   rozliczania 
           środków   finansowych   przyznanych   na   realizację    projektów  w  ramach  programów 
           współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, 
    11)  kreatywność,  umiejętność  sprawnej  organizacji  pracy,  zdolności analityczne, rzetelność, 
           komunikatywność,   odpowiedzialność,    gotowość    do    stałego    podnoszenia   swoich 
           kwalifikacji. 
5.  Warunki pracy: 
     1. Praca  w  pomieszczeniu  biurowym  w siedzibie  Powiatowego  Centrum Pomocy Rodzinie 
         w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30 (zapewniony dostęp do windy), 
     2. Praca przy monitorze ekranowym, przy oświetleniu częściowo sztucznym, 
     3. Obsługa sprzętu biurowego, 
     4. Praca  wiąże  się  z  przebywanie  w pomieszczeniu, w którym pracują urządzenia biurowe: 
         komputer, drukarka, niszczarka. 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie , w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.  
6.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
     1.  Opracowywanie  projektów  przepisów   wewnętrznych   wydawanych   przez  kierownika 
          jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości.
     2.  Opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian. 
     3.  Dokonywanie  bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie 
          kierownika  jednostki  o  stopniu  realizacji  dochodów  i  wydatków oraz o prawidłowości 
          wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu. 
     4.  Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych. 
     5.  Prowadzenie  rachunkowości  PCPR zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 
     6.  Wykonywanie  dyspozycji  środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie 
          przepisami. 
     7.  Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem 
          finansowym. 
     8.  Dokonywanie  wstępnej  kontroli  kompletności  i   rzetelności   dokumentów dotyczących 
          operacji gospodarczych i finansowych. 
     9.  Sporządzanie  sprawozdań  okresowych  z  wykonania  działalności statutowej PCPR oraz 
          bieżące analizy wykonania budżetu. 
    10. Sporządzanie  bilansu  z  właściwymi  załącznikami  według  wzorów  i zasad określonych 
          w odrębnych przepisach. 
    11. Nadzór  nad   gospodarowaniem    mieniem   PCPR   w   zakresie    ewidencji ,  terminowe 
          rozliczanie inwentaryzacji. 
    12. Realizacja   dodatkowych   zadań  wynikających  z  uchwał  i  postanowień  Rady Powiatu 
          i Zarządu.
    13. Sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących PFRON  i innych instytucji w zakresie 
          przekazanych  dla  PCPR   środków  finansowych  w   terminach  i   zakresie   określonym 
          odrębnymi przepisami. 
    14. Współpraca i współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu i wszystkimi instytucjami w zakresie 
          niezbędnym do prawidłowego, merytorycznego funkcjonowania PCPR. 
  
7.  Wymagane dokumenty: 
     1.  List motywacyjny, 
     2.  Życiorys (CV), 
     3.  Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, 
     4.  Kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
     5.  Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy, 
     6.  Kserokopie dokumentów  poświadczających    znajomość   języka     polskiego  –   dotyczy
          obywateli  Unii  Europejskiej  oraz  obywateli  innych  państw, którym na podstawie umów
          międzynarodowych  lub  przepisów  prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
          zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
     7.  Oświadczenie kandydata, że  posiada  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta 
          z pełni praw publicznych,    
     8.  Oświadczenie  kandydata,  że  nie  był  prawomocnie skazany  za  przestępstwo  przeciwko
          mieniu,    przeciwko     obrotowi      gospodarczemu,     przeciwko   działalności   instytucji
          państwowych  oraz  samorządu  terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub
          za przestępstwo skarbowe,   
     9.  Oświadczenie  kandydata,  że nie był skazany  prawomocnym  wyrokiem  sądu  za umyślne
          przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, 
   10.  Oświadczenie  kandydata,   że   jego   stan    zdrowia   pozwala  na   wykonywanie  pracy na
          stanowisku głównego księgowego, 
   11.  Dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) muszą być opatrzone klauzulą: 
          „Wyrażam  zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
          przeprowadzenia  konkursu  na  stanowisko głównego księgowego zgodnie z ustawą z dnia
          29  sierpnia 1997 roku  o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1182, 1662) 
          oraz  ustawą  z  dnia 21 listopada 2008 roku   o   pracownikach  samorządowych  (tj. Dz. U 
          z 2014 r. poz. 1202) i podpisem. 
          Przyjmuję  do  wiadomości  fakt  obowiązku  publikacji  w Biuletynie Informacji Publicznej
          moich danych osobowych,  zgodnie  z   wymogami  ustawy  z   dnia 21 listopada 2008 roku 
          o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1202)”.   
   12.  Kserokopie  przedkładanych   dokumentów  muszą  być poświadczone przez kandydata za
          zgodność z oryginałem.  
8.  Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów: 
       Wymagane  dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone w zamkniętej kopercie
       z dopiskiem „Nabór  na  wolne  stanowisko  –  główny  księgowy  w  Powiatowym  Centrum
       Pomocy  Rodzinie  w  Kwidzynie”,  osobiście  w   siedzibie  Powiatowego  Centrum Pomocy
       Rodzinie  w  Kwidzynie (sekretariat  pokój Nr 26, II piętro)  lub   pocztą    polską   na  adres:  
       Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, 82 – 500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30, 
       w terminie do dnia 19 marca 2015 roku do godziny 15.00.  
       Aplikacje,  które   wpłyną  po   wyżej   określonym   terminie,  jak   również   nie  spełniające
       wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.  
       Nie dopuszcza się złożenia dokumentów w formie elektronicznej. 
9.  Inne informacje: 
     Dokumenty   zostaną   poddane  analizie  przez powołaną komisję konkursową mającą na celu
     stwierdzenie   zgodności,    zawartości  i    form    dokumentów  z     wymogami   określonymi 
     w ogłoszeniu o naborze. 
     W   wyniku  analizy   dokumentów   komisja   wytypuje   listę   kandydatów,   którzy  spełniają
     wymagania   niezbędne   i   złożyli   w  sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne,
     określone w ogłoszeniu o naborze. 
     Wytypowani  kandydaci   zostaną   powiadomieni (telefonicznie  lub    pocztą   elektroniczną ) 
     o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko głównego księgowego. 
     Ogłoszenie  o   konkursie   zostanie  zamieszczone   w    Biuletynie     Informacji    Publicznej
     (bip.kwidzyn.epcpr.pl)  i  na stronie  internetowej  Powiatowego  Centrum  Pomocy  Rodzinie
     w Kwidzynie (kwidzyn.epcpr.pl) oraz  tablicy ogłoszeń    w   siedzibie  Powiatowego Centrum
     Pomocy  Rodzinie  w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30 (II piętro).    
      Informacja  o   wyniku   naboru   będzie  umieszczona  w   Biuletynie   Informacji  Publicznej
      (bip.kwidzyn.epcpr.pl) i  na   stronie  internetowej  Powiatowego  Centrum Pomocy Rodzinie 
       w Kwidzynie (kwidzyn.epcpr.pl)  oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum
      Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30.
      Nie przewiduje się procedury odwoławczej od postanowień komisji rekrutacyjnej.
                                                                                  Kierownik 
                                                         Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 
                                                                                w Kwidzynie 
                                                                                 Renata Majda 
Pokaż metryczkę tego dokumentu drukuj 
Podpisał: Kamil Kowalski
Dokument z dnia: 09.03.2015
Dokument oglądany razy: 1 623
Opublikował: Kamil Kowalski
Publikacja dnia: 09.03.2015
 
Ukryj metryczkę tego dokumentu     drukuj 



bip.gov.pl