Ogłoszenie o naborze
OGŁOSZENIE O NABORZE
Kierownik Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego
1. Nazwa i adres jednostki (miejsce wykonywania pracy):
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, 82 – 500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
Wymiar czasu pracy – ¼ etatu
Rodzaj umowy – umowa o pracę
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy na stanowisku 01 kwiecień 2015 r.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
Główny księgowy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie.
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem.
Do konkursu może przystąpić kandydat, który:
1) ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innych państw, którym
na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje
prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi
gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu
terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
4) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego,
5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym
do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
6) spełnia jeden z poniższych warunków:
a) ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia
zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia
podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,
b) ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada
co najmniej 6- letnią praktykę w księgowości,
c) wpisany jest do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowego uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg
rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
7) cieszy się nieposzlakowaną opinią,
8) ma stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe:
1) preferowane co najmniej 10-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku głównego
księgowego lub zastępcy głównego księgowego w jednostce samorządu terytorialnego lub
jednostkach budżetowych jednostki samorządu terytorialnego, w tym w pomocy
społecznej,
2) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
3) znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej,
4) znajomość przepisów samorządowych,
5) znajomość przepisów podatkowych,
6) znajomość przepisów płacowych, ZUS,
7) znajomość przepisów i finansowania zadań wynikających z kompetencji Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie,
8) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej w zakresie zadań PCPR,
9) znajomość obsługi programów komputerowych, w tym finansowo – księgowych
i płacowych, mile widziana znajomość obsługi programów Płatnik, Home Banking,
Arisco, Foka, SJOBestia,
10) znajomość przepisów dot. zasad wykorzystywania, ewidencjonowania i rozliczania
środków finansowych przyznanych na realizację projektów w ramach programów
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej,
11) kreatywność, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolności analityczne, rzetelność,
komunikatywność, odpowiedzialność, gotowość do stałego podnoszenia swoich
kwalifikacji.
5. Warunki pracy:
1. Praca w pomieszczeniu biurowym w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30 (zapewniony dostęp do windy),
2. Praca przy monitorze ekranowym, przy oświetleniu częściowo sztucznym,
3. Obsługa sprzętu biurowego,
4. Praca wiąże się z przebywanie w pomieszczeniu, w którym pracują urządzenia biurowe:
komputer, drukarka, niszczarka.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie , w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika
jednostki dotyczących prowadzenia rachunkowości.
2. Opracowywanie projektów planów finansowych jednostki i ich zmian.
3. Dokonywanie bieżącej analizy wykonywania planów finansowych i bieżące informowanie
kierownika jednostki o stopniu realizacji dochodów i wydatków oraz o prawidłowości
wykorzystania środków otrzymanych na wydatki z budżetu.
4. Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych.
5. Prowadzenie rachunkowości PCPR zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
6. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie
przepisami.
7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem
finansowym.
8. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących
operacji gospodarczych i finansowych.
9. Sporządzanie sprawozdań okresowych z wykonania działalności statutowej PCPR oraz
bieżące analizy wykonania budżetu.
10. Sporządzanie bilansu z właściwymi załącznikami według wzorów i zasad określonych
w odrębnych przepisach.
11. Nadzór nad gospodarowaniem mieniem PCPR w zakresie ewidencji , terminowe
rozliczanie inwentaryzacji.
12. Realizacja dodatkowych zadań wynikających z uchwał i postanowień Rady Powiatu
i Zarządu.
13. Sporządzanie informacji i sprawozdań dotyczących PFRON i innych instytucji w zakresie
przekazanych dla PCPR środków finansowych w terminach i zakresie określonym
odrębnymi przepisami.
14. Współpraca i współdziałanie ze Skarbnikiem Powiatu i wszystkimi instytucjami w zakresie
niezbędnym do prawidłowego, merytorycznego funkcjonowania PCPR.
7. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny,
2. Życiorys (CV),
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
4. Kserokopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
6. Kserokopie dokumentów poświadczających znajomość języka polskiego – dotyczy
obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów
międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia
zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta
z pełni praw publicznych,
8. Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko
mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji
państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub
za przestępstwo skarbowe,
9. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
10. Oświadczenie kandydata, że jego stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na
stanowisku głównego księgowego,
11. Dokumenty aplikacyjne (list motywacyjny i CV) muszą być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do
przeprowadzenia konkursu na stanowisko głównego księgowego zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1182, 1662)
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U
z 2014 r. poz. 1202) i podpisem.
Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej
moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku
o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1202)”.
12. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za
zgodność z oryginałem.
8. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:
Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane i złożone w zamkniętej kopercie
z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko – główny księgowy w Powiatowym Centrum
Pomocy Rodzinie w Kwidzynie”, osobiście w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy
Rodzinie w Kwidzynie (sekretariat pokój Nr 26, II piętro) lub pocztą polską na adres:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, 82 – 500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30,
w terminie do dnia 19 marca 2015 roku do godziny 15.00.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające
wymogów formalnych nie będą rozpatrywane.
Nie dopuszcza się złożenia dokumentów w formie elektronicznej.
9. Inne informacje:
Dokumenty zostaną poddane analizie przez powołaną komisję konkursową mającą na celu
stwierdzenie zgodności, zawartości i form dokumentów z wymogami określonymi
w ogłoszeniu o naborze.
W wyniku analizy dokumentów komisja wytypuje listę kandydatów, którzy spełniają
wymagania niezbędne i złożyli w sposób prawidłowy wymagane dokumenty aplikacyjne,
określone w ogłoszeniu o naborze.
Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni (telefonicznie lub pocztą elektroniczną )
o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko głównego księgowego.
Ogłoszenie o konkursie zostanie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej
(bip.kwidzyn.epcpr.pl) i na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kwidzynie (kwidzyn.epcpr.pl) oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30 (II piętro).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
(bip.kwidzyn.epcpr.pl) i na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kwidzynie (kwidzyn.epcpr.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30.
Nie przewiduje się procedury odwoławczej od postanowień komisji rekrutacyjnej.
Kierownik
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Kwidzynie
Renata Majda
Podpisał: Kamil Kowalski Dokument z dnia: 09.03.2015 Dokument oglądany razy: 1 623 |
Opublikował: Kamil Kowalski Publikacja dnia: 09.03.2015 |